Повернення та обмін
Кожен споживач має право протягом 14 днів обміняти або повернути придбаний товар, якщо він не задовольнив його формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Обмін або повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Споживач зобов'язаний:
- Використовувати товар за цільовим призначенням і дотримуватися правил, встановлених в експлуатаційній документації.
Умови повернення або обміну товару:
- Споживач має право на обмін/повернення товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи дня покупки.
- Споживач має право обміняти/повернути непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний.
- Обмін/повернення товару здійснюється при умові, що він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
- Покупець має право обміняти/повернути товар належної якості, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром.
- Покупець має право обміняти/повернути товар не належної якості, для того, щоб вимога була розглянута, покупець повинен пред'явити розрахунковий документ з позначкою про дату продажу товару, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний термін, - технічний паспорт або інший документ, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
Порядок обміну і повернення Товару Одержувачем (Користувачем, Платником).
- Обмін та повернення товару (у тому числі при розірванні договору купівлі-продажу) в порядку Закону України «Про захист прав споживачів». Користувач, зокрема, також зобов’язаний належним чином надійно упакувати відправлення зовні та всередині, аби товар не пошкодився в процесі транспортування.
- При отриманні Товару поштою, повернення такого Товару (в тому числі, при розірванні договору купівлі-продажу), здійснюється поштою. Платник: 3-е особа за безготівковим розрахунком.
- Для мінімізації ризиків випадкового пошкодження товару при пересиланні Продавцю, Користувач (Споживач) повинен перед таким направленням описати зовнішній вигляд товару разом з представником перевізника шляхом складання відповідного акту. У випадку необхідності з’ясування проблем в роботі товару, в телефонному режимі зі Споживачем може уточнюватися інформація про наявний недолік.
- Користувач (Споживач) зобов’язаний оглянути товар (його зовнішній вигляд, кількість, якість, комплектність) разом із розрахунковим документом при отриманні замовлення (посилки) в присутності представника Перевізника, у тому числі й при отриманні товару, що повернувся після гарантійного обслуговування. Претензії Користувача (Споживача) до Продавця щодо товару, який отримано через кур’єрську службу (Нова Пошта, Міст Експрес, тощо) з приводу неналежного товарного або зовнішнього вигляду (пошкодження), які виявлені при отриманні товару, мають бути зафіксовані Користувачем (Споживачем) разом з представником кур’єрської служби шляхом складання письмового документу, в якому відображаються виявлені пошкодження. В інших випадках претензії щодо пошкодження товару в процесі транспортування пред’являються безпосередньо до перевізника.
- Прийняття Користувачем (Споживачем) Товару без складання з представником кур’єрської служби письмового документу з приводу неналежного товарного або зовнішнього вигляду (пошкодження), які виявлені при отриманні товару є підтвердженням відсутності у Користувача (Споживача) будь-яких претензій до Продавця та/або Адміністрації щодо якості або кількості такого Товару, будь-яких характеристик (колір, габарити і та ін.).
- Повернення коштів здійснюється за безготівковим розрахунком.
- Користувач (Споживач) може здійснити повернення/обмін товару за адресою м. Харків, вул. Бакуліна 4А, 61155 або відправити його кур'єрськими службами (Нова Пошта, Міст Експрес тощо)